زمان جاری : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 5:23 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 95
نویسنده پیام
saremi آفلاین


ارسال‌ها : 3
عضویت: 15 /1 /1392
محل زندگی: نایین


قوانین و اساسنامه
قوانین و اساسنامه
قانون1- تمامی کاربران می بایست در هنگام ثبت نام در سایت ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربری خود استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب، اشتراک آن كاربر در اولین فرصت حذف خواهد شد و دسترسی وی به انجمنها قطع خواهد شد حتی المقدور نام كاربری را با حروف انگیسی به جای فارسی ایجاد نمایید. هر کاربر تنها حق انتخاب یک نام کاربری را داشته و در صورت فعالیت یک کاربر با دو اکانت هر دو اکانت محدود یا حذف خواهد شد.

قانون 2- کاربران سایت می بایست در هنگام ارسال پيام در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب ، اشتراک آن كاربر در اولین فرصت حذف خواهد شد و دسترسی وی به انجمنها قطع خواهد شد.

قانون 3- کاربران می بایست در هنگام ارسال سوالات و مشکلات و پيامهای خود از یک موضوع مناسب استفاده نمایند. این موضوع می بایست در رابطه با سوال ، مشکل و یا پيام ایشان باشد. در غیر اینصورت در حالتی که کاربر جدید باشد به او اخطار داده خواهد شد. در صورت تکرار مکرر این موضوع توسط کاربران چه جدید و چه قدیم ، برخورد جدی خواهد شد. از انتخاب عناوینی از جمله كمك ، تورو خدا كمكم كنید ، خیلی مهم ، هر كی میتونه جواب بده ، نیاز به پاسخ فوری ، یك برنامه ، جطوری میتونم ، كرك برنامه و جملاتی شبیه به این پيامها جدا خودداری نمایید كه طبق قوانین با شما بر خورد خواهد شد. راهنمایی در این زمینه :*برای انتخاب موضوع میتوانید از كلمات كلیدی سوال خود استفاده كنید.

قانون 4- مسئولیت مطالب ارسال شده توسط کاربران به عهده خود ایشان می باشد و لزوماً نظر و یا مطلب مسئولین سایت نمی باشد.

قانون 5- در صورتی که مایل به ارسال مطلبی از یک سایت دیگر می باشید ، حتماً منبع آن را ذکر نمایید. در صورتی که مطلب یا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصی بود ، حتماً نام وی را ذکر نمایید.

قانون 6- لطفاً در هنگام مطرح کردن سوالات خود ، انجمن مناسب را انتخاب نمایید و از مطرح کردن سوالات خود در انجمنهای نامتناسب با سوالتان خودداری نمایید.

قانون 7- لطفاً در هنگام طرح سوالات خود آنها را به صورت جداگانه مطرح فرمایید. بدین معنی که در صورتی که سوالهای گوناگونی دارید ، آنها را در چندین ارسال مطرح نمایید و از مطرح کردن تمامی سوالات در یک ارسال خودداری فرمایید .

قانون 8- لطفاً در هنگام جواب دادن به سوالات از به کار گیری الفاظ و جملاتی که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری فرمایید. این را بدانید که این سایت محل آموزش است و کسانی هستند که سوالهایشان بسیار ابتدایی می باشد. لذا از به کارگیری کلماتی که باعث شود کاربر به جای گرفتن جواب سوال خود دلسرد شود اکیداً خودداری فرمایید.

قانون 9- لطفاً در صورتی که جواب یک سوالی را نمی دانید از ارسال مطالبی که باعث شلوغ کردن آن ارسال ( یا سوال ) شود خودداری فرمایید. در صورتی که بحث خاصی دارید می توانید برای خودتان یک بحث عمومی باز کنید.

قانون 10- از نوشتن نامه های تجاری و یا تبلیغات تجاری پرهیز كنید. اگر جواب سوال كاربری به گونه ای بود كه مربوط به سایتهای تجاری میشد میبایست فقط در زمینه سوال كاربر سایت معرفی شود و از به كار بردن جملات و كلمات تبلیغاتی خودداری نمایید.

قانون 11- از نوشتن یك سوال و یا یك نامه در انجمنهای مختلف خودداری كنید. طبق قانون شماره 5 انجمن مناسب و مرتبط به نامه خود را انتخاب كنید و فقط در آن انجمن نامه خود را ارسال كنید.

قانون 12- مسئولیت تمامی فایلها و یا تصاویر و ... كه از طریق سایت رد و بدل میشوند بر عهده كاربر فرستنده میباشد و سایت در قبال این گونه مسایل هیچ تعهدی در زمینه سالم بودن آنها، ویروسی نبودن آنها و ... ندارد. ما به شما پیشنهاد میكنیم حتما پس از دریافت فایلها و ... آنها را قبل از استفاده توسط نرم افزارهایی كه كار ویروس یابی و اسكن فایلها را بر عهده دارند ، چك نمایید.

قانون 13- برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوال از انجمنها استفاده نمایید در صورتی كه مستقیما با یك كاربر از طریق ایمیل ، چت و یا هر طریقه دیگری ارتباط داشته باشید سایت هیچ گونه تعهدی در مقابل بوجود آمدن مشكالات احتمالی نخواهد داشت.

قانون 14- در صورت مشاهده هر گونه بی احترامی به كاربران دیگر، مدیران و مسئولان سایت و یا عقاید هر قشر یا فرد، با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسی وی به انجمنها قطع خواهد شد.

قانون 15- بحث در مورد دين، سياست، مذهب، مقدسات و مسایل مربوطه در هر نوع و روش آن (چه موافق و چه مخالف)، تحت هیچ شرایطی مجاز نمیباشد.

قانون 16- هر گونه بحث و سئوال در مورد راه های عبور از فیــلتر، نرم افزارهای فیــلترشکن، پروکـــسی و معرفی سایت های عبور از فیـــلتر و مسایل مرتبط تحت هیچ شرایطی مجاز نمیباشد.

قانون 17- منازعات و مشکلات شخصی خود را خارج از انجمن حل کنید.

قانون 18- زبان این سایت فارسی است! لذا از نوشتن مطالب به صورت پنگلیش (Salam) جداً خودداری کنید، در صورت مشاهده ابتدا تذکر و برای بار .دوم دسترسی کاربر محدود میشود.

قانون 19- مطالب و تصاویر انتخاب شده در امضاها و آواتار ها باید مطابق با اساسنامه سایت باشد. همچنین از قرار دادن چند عکس به صورت ثابت و یا متحرک با حجم بالا در امضا خودداری کنید، در صورت مشاهده امضا یا آواتار شما حذف میشود.

قانون 20- لطفاً از ليست كردن سايت هاي كرك، سريال و وارز جدا خودداري كرده و مستقيما به آنها لينك فعال ندهيد.

قانون 21- چنانچه کاربری از هر کدام از قوانین بالا سرپیچی کرد و این قوانین را زیر پا گذاشت هیچ کدام از کاربران دیگر حق ندارند به آن کاربر تذکر دهند و اشتباه آنها رو به آنها اطلاع دهند و تذکر فقط مخصوص مدیران و همکاران سایت است. کاربران میتوانند توسط پیغام خصوصی اشکالات و ... را با مدیران در میان بگذارند.

قانون 22- رعایت کلیه قوانین و مقررات اساسنامه برای کلیه کاربران الزامی میباشد همچنین حق حذف یا انتقال یک نوشته یا تاپیک، بدون دلیل و اطلاع قبلی برای ادمین و مدیران محفوظ است.

قانون 23- نقل مطالب منتشر شده در صفحه نخست تارنما مجدداً در فروم ممنوع میباشد.

قانون 24- ایجاد تاپیک و ارسال مطالب در رابطه با شرکت های هرمی و همچنین سیستم ها Referral ممنوع بود و مطلب مورد نظر بدون هیچ تذکری حذف میگردد

قانون 25- انجمن اخبار صرفاً برای ارسال گلچینی از اخبار موثق می باشد، لذا از بحث و تبادل نظر راجع به اخبار ارسال شده در فروم، جداً خودداری فرمایید.

قانون 26- ارائه نرم افزار یا فایل ها و مقالات آموزشی و هر گونه بحث و تبادل نظر راجع به موضوع هک ، خلاف قوانین انجمن می باشد. لذا از ارسال مطالب راجع به این موضوع ، خودداری فرمایید.

یکشنبه 25 فروردین 1392 - 13:50
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | قوانین و اساسنامه | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS